اولگ آرتمیف، فضانورد روس، که تنها ۲ ساعت از ۶ ساعت پیاده‌روی فضایی خود را طی کرده بود، به دلیل بروز یک مشکل الکتریکی در لباس فضانوردی خود، مجبور به ناتمام گذاشتن پیاده‌روی خود شد. او پس از بروز این مشکل به ایستگاه فضایی بین‌المللی بازگشت تا لباس خود را به منبع تامین برق متصل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
صبح مروز، در پارکینگ زیرزمینی میدان شمالی ایستگاه راه‌آهن چونگ کینگ شمالی چین، یک تاکسی با عجله وارد پیاده‌رو شد و چندین نفر از رهگذران را له کرد.
یک کلاغ در وسط خیابانی ایستاده است که رانندگان سعی دارند آن را به پیاده‌رو هدایت کنند
سه عابر پیاده در حال قدم زدن در پیاده‌رو بودند که ماشین شاسی بلند با سرعت بالا کنترل خود را از دست داد با آنها برخورد کرد.
تصاویری از بمب‌افکن‌های سوخو-٣۴ روس در مسیر بمب‌باران پیاده‌رویی در گوشه‌ای از روسیه را ببینید.
دو نوجوان که با یک وانت در حال فرار از پلیس تگزاس بودند، با وجود از دست دادن دو لاستیک سمت راست وسیله نقلیه، برای مدت ۳۰ دقیقه به راه خود ادامه دادند و با وجود عبور از چراغ قرمز، تقاطع‌ها و تردد در پیاده‌رو، سرانجام بین دو خودرو سواری شخصی متوقف شدند.
سرعت بالای راننده باعث مرگ عابر پیاده‌ای که، بر روی خط کشی حرکت می‌کرد شد.
پاکبان یزدی محمود شیرزاد که در اولین روز‌های عید مشغول فعالیت بود یک کیف حاوی ۸۰ فقره چک به مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان را در کنار پیاده‌رو پیدا کرد و به صاحبش بازگرداند.
مالک ساختمانی جدیدالاحداث در میدان رسالت تبریز به منظور دیده شدن فروشگاه‌اش شبانه درختان پیاده‌رو را قلع و قمع کرد.
"جاش کاسادا" و "فرانک روبیو" برای این ماموریت که ۷ ساعت به طول انجامید، آماده شدند و به فضا رفتند. این دو فضانورد، تمام وظایفی را که کنترل‌کننده‌های پرواز برای آن‌ها تعیین کرده بودند، انجام دادند و در طول فعالیت هفت ساعت و پنج دقیقه‌ای خود بیرون از ایستگاه فضایی بین‌المللی، طبق برنامه کار کردند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس ‌جمهور کشورمان با وجود فضاسازی رسانه‌های معاند برای برگزاری تجمعات اعتراضی، پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را به صورت پیاده طی کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی گفت: اربعین یک معجزه الهی است، عاشورا همچنان زنده است و زنده می‌ماند.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیاده روی اربعین شرکت کرد که تصاویری از او در مسیر پیاده روی نجف به کربلا منتشر شده است.
فرمانده نیروی قدس سپاه سحرگاه امروز از موکب نداالاقصی در عمود ۸۳۳ طریق‌الحسین بازدید کرد.
اولین تصویر از ورود اسماعیل قاآنی فرماندە سپاە قدس جمهوری اسلامی ایران بە عراق.
ویدیو منتشر شده از کنایه مجری تلویزیون به آفتابی نشدن مسئولین سازمان حج و زیارت در روز‌های پیاده‌روی اربعین و شلوغی مرزها را ببینید.
«فریاد آزادی‌خواهی یا حماسه سازی‌هایی که گیبسون در آثارش دارد در حماسه کربلا جاری است و اگر او به پیاده‌روی اربعین بیاید همه اینها را حس خواهد کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ